miercuri, 26 iunie 2013

ROMANIA... AI NEVOIE DE DUMNEZEU





Oriunde te-ai uita pe site-uri cu stiri sau la TV , observi ca majoritatea stirilor prezinta defectele acestei tari. In tara noastra nu exista zi in care presa sa nu anunte caci sa comis un furt, un omor sau de multe ori si un act de adulter ... Romania ar avea un viitor mult , mult mai frumos daca si-ar pune incredera in Dumnezeu, fara sa mai fure ,fara sa mai faca crime , fara sa mai bata copii pana ajung la sange, fara avorturi,  ,fara multe multe alte defecte.


Atat pot sa spun caci ROMANIA ARE NEVOIE DE DUMNEZEU!!!



Atatea lacrimi şi durere, atâta lipsă de mângăiere 
Vad la orice pas, în ţara mea
Atatea familii destrămate, 
Ataţia copii fară mamă şi tată, 
Stau şi mă intreb, de ce-i aşa. 
Şi mă doare, mă doare inima 
Când mă gândesc, 
Când mă gândesc, la ţara mea. 
Ref: Romania, ai nevoie de Dumnezeu 
Romania, ai nevoie de Fiul Său, 
Romania, acum e timpul să te trezeşti, 
Să te întorci cu-adevarat la Dumnezeu. 
Atâta freamăt şi-ncordare, 
Atata lipsă de alinare, 
Văd acum în ţara mea. 
Atât hulă şi minciună, 
Păcatul se-nalţă, a ajuns la culme, 
Mă întreb, de ce-i aşa. 
Şi mă doare, mă doare inima, 
Când mă gândesc, 
Când mă gândesc, la ţara mea. 
DECEMBRIE 1989 
Dumnezeu şi-a întors Fata către Romania, 
Văzând suferinţa poporului nostru, 
Şi dorinţa multora după EL. 
De aceea, începand cu Timişoara, 
Bucureşti, Cluj, Iaşi 
Şi apoi în Întreaga ţară; 
Glasul poporului roman striga! 
Dumnezeu este cu noi! 
ROMANIA AI NEVOIE DE DUMNEZEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu